+385 (0)91 547 5261 | +385 (0)51 568 746 info@pixel.hr

Google ukida Universal Analytics
i zamjenjuje ga s Google Analytics 4

 

Universal Analytics entiteti prestat će prikupljati i obrađivati podatke 1. srpnja 2023., a Universal Analytics 360 entiteti prestat će obrađivati ​​podatke 1. listopada 2023.

Prethodno obrađeni podaci u Universal Analyticsu bit će pohranjeni najmanje šest mjeseci nakon njihovog obustavljanja.

 

Zašto se Google mijenja?

 

“Universal Analytics je napravljen za generaciju online mjerenja koja je bila bazirana na webu za stolna računala, neovisnim sesijama i lakše uočljivim podatcima iz kolačića. Ova metodologija mjerenje postaje zastarjela.”, rekao je Russell Ketchum, direktor upravljanja proizvodima u Googleu.

Google Analytics 4 (GA 4) razlikuje se od svog prethodnika po tome što radi na različitim platformama, ne oslanja se na kolačiće i za mjerenje koristi model podataka koji se temelji na eventima. Također ne pohranjuje IP adrese, što može pomoći brendovima s GDPR-om.

Prije dvije i pol godine predstavljen je Google Analytics 4 što je bio odgovorili na evoluirajuće standarde mjerenja i pomoć tvrtkama da uspiju. Google Analytics 4 ima fleksibilnost mjerenja različitih vrsta podataka, pružajući snažno analitičko iskustvo osmišljeno za budućnost. Omogućuje tvrtkama da vide objedinjena putovanja korisnika kroz njihove web stranice i aplikacije, koriste Googleovu tehnologiju strojnog učenja za pojavljivanje i predviđanje novih uvida, i što je najvažnije, napravljen je da ide ukorak s promjenjivim ekosustavom.

 

Zašto smo već nekolicinu naših klijenata prebacili na Google Analytics 4?

 

Google Analytics 4 osmišljen je s vašim ključnim ciljevima na umu — poput povećanja prodaje ili instaliranja aplikacije, generiranja potencijalnih klijenata ili povezivanja online i izvanmrežnog angažmana korisnika.

  1. Razumijevanje klijenata/kupaca/posjetitelja na različitim dodirnim točkama

Uz GA 4 imate potpuni prikaz životnog ciklusa korisnika uz model mjerenja temeljenog na eventima koji nije fragmentiran po platformi ili organiziran u neovisne sesije.

  1. Poboljšanje ROI-a uz atribuciju na temelju podataka

Atribucija na temelju podataka odlična je za analizu punog utjecaj marketinga na korisnika. Ona  pomaže u razumijevanju kako vaše marketinške aktivnosti zajedno utječu na vaše konverzije.

  1. Dobijte veću vrijednost od svojih podataka

Machine learning generira sofisticirane prediktivne uvide o ponašanju i konverzijama korisnika, stvara novu publiku korisnika za koju je vjerojatno da će kupiti ili odustati i automatski otvara kritične uvide za poboljšanje vašeg marketinga.

  1. Jednostavno aktivirajte svoje uvide

Proširene integracije s drugim Googleovim proizvodima, kao što je Google Ads, rade na vašim kombiniranim podacima s weba i aplikacija, što olakšava korištenje uvida Analyticsa za optimizaciju vaših kampanja.

A sada su integracije Search Ads 360 i Display & Video 360 dostupne za sve klijente. To znači da bilo koji Google Analytics 4 entitet — standardni ili 360 — može aktivirati svoje Analytics podatke, poput konverzija i publike, u alatima za kupnju (Google Marketing Platform) kako bi se poboljšala izvedba kampanje.

  1. Zadovoljava potrebe mjerenja svakog poduzeća

Nova podređena i zbirna svojstva u Analyticsu 360 omogućuju vam da prilagodite strukturu svojih Google Analytics 4 entiteta kako biste zadovoljili potrebe upravljanja podacima. To osigurava da različiti timovi ili partneri, poput agencija za oglašavanje, mogu pristupiti podacima koji su im potrebni u skladu s vašim pravilima.

 

I ni to nije sve …

Analytics 360 također nudi:

  • do 125 prilagođenih dimenzija
  • 400 publike
  • 50 vrsta konverzija po entitetu
  • mir s pravnim ugovorima o uslugama (SLA) za većinu osnovnih funkcija, uključujući prikupljanje podataka, obradu, izvješćivanje i atribuciju.

Prilikom postavljanja Google Analyticsa za klijente postavljamo i Universal Analytics i Google Analytics 4.  U slučaju da još nemate Google Analytics 4 toplo vam preporučujemo da ga čim prije implementirate jer osim što vam može unaprijediti poslovanje i donošenje odluka, imate smo 12 mjeseci od sada da se priviknete na sučelje i mugućnosti GA4.

Ako trebate pomoć s GA4, slobodno nam se obratite!

 

Kontaktirajte nas