Exotrade Brand Refresh
Nakon 5 godina poslovanja i razgranatom mrežom partnera na 3 kontinenta i uredima Rijeci, Shanghaiu i Toscani odlučeno
je da se ide u brand refresh. Projekt treba zadržati postojeći ideju znaka koji osvježen, jasan i u standardiziranim formatima adekvatno komunicira s partnerima kod kojih smo prepoznatljivi ali i s budućim partnerima na različitim tržištima i u širokoj lepezi industrija.
Osnovna ideja je aktualiziranje znaka u skladu s trendovima i dobrim dizajnerskim praksama. Iz postojećeg “efektiranog” 3D oblika transformacija u jednostavni, dvodimenzionalni oblik treba biti izvedena tako da se zadrži prepoznatljiv “e” znak koji uspješno rezonira s modernim, agilnim konceptom tvrtke bez suvišnih efekata, detalja i gradiranja boja.
Osim samog znaka potrebno je osvježiti logotip koji je u biti natpis “EXOTRADE” unešen Grand Sport fontom. Prije svega locirane su slabe točke, nepravilnosti, neusklađenosti i disbalans u detaljima.