+385 (0)91 547 5261 | +385 (0)51 568 746 info@pixel.hr

Geotargetirana kampanja za glazbeni festival

,

Ova kratka kampanja je trajala samo 5 dana uz minimalne troškove.

Cijeli festival je promoviran kroz cross media kampanju koja je uključivala TV, Print, Internet, BTA, itd, a cilj ove geotargetirane kampanje je bio da se u kratko vrijeme kroz nekoliko stotina tisuća prikazivanja reklame potakne one koji su još dvojili treba li doći na festival.

Reklama je pisana ciljano za svaki grad (Ljubljana, Kranj, Maribor, Dubrovnik, Split, Vukovar, Osijek, Zadar, Mali Lošinj, Rijeka, Zagreb, Pula, Sarajevo, Banjaluka), a prikazivala se na portalima Index.hr, Jutarnji.hr, Tportal.hr, Vecernji.hr, Delo.si i to samo u navedenim gradovima.

glazbeni_festival_01

Vještine

Objavljeno

28 travnja, 2010

Pregled uvjeta privatnosti

Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vam osigurale najbolje korisničko iskustvo. Kolačići su informacije pohranjene u pregledniku koje obavljaju funkcije kao što je prepoznavanje korisnika s razlogom da bi mu se prezentirao sadržaj koji mu je najzanimljiviji i najrelevantniji.

Ponašanje kolačića možete podesiti tako da odaberete grupu kolačića u lijevom izborniku i uključite ili isključite njihovo korištenje.