+385 (0)91 547 5261 | +385 (0)51 568 746 info@pixel.hr

Veliko ažuriranje Googleovog algoritma započelo je u lipnju 2022. godine, a njegov će utjecaj osjetiti svi vlasnici web stranica.

Cilj ažuriranja je povećanje relevantnosti rezultata pretraživanja za krajnjeg korisnika.
Što znači, da ako je vaša web stranica do početka lipnja bila na prvom mjestu Googleovih rezultata pretraživanja za pojedine ključne riječi, to sada vrlo vjerojatno više nije.

Danny Sullivan, iz Googleovog sektora za pretraživanje, napominje da se mogu očekivati ​​promjene u rangiranju web stranica na rezultatima pretraživanja:

“Ažuriranje koje radimo imaju za cilj poboljšali Pretraživanje u cijelosti i održali korak s promjenjivom prirodom weba. Iako ništa u ovom ažuriranju nije specifično za bilo koju određenu web-lokaciju, ova ažuriranja mogu proizvesti neke zamjetne promjene u izvedbi web-mjesta…” 

 

Da sumiramo, Googleovi savjeti u vezi s njegovim ažuriranjem su sljedeći:

 

  1. Očekujte vrlo uočljive učinke, kao što su skokovi ili padovi web lokacija u rangiranju na rezultatima pretraživanja.
  2.  

  3. Ažuriranje je “široko” u smislu da ne cilja ništa specifično. Umjesto toga, osmišljeno je za poboljšanje Googleovih sustava u cjelini.
  4.  

  5. Stranice koje padaju na ljestvici se ne kažnjavaju; ponovno se ocjenjuju u odnosu na drugi web sadržaj koji je objavljen od posljednjeg ažuriranja.
  6.  

  7. Usredotočite se na generiranje najboljeg mogućeg sadržaja kako vas Googleovo ažuriranje ne bi penaliziralo.
  8.  

  9. Ovakva velika ažuriranje se događaju svakih nekoliko mjeseci. Web-lokacije se možda neće oporaviti sve dok ne uslijedi sljedeće veliko ažuriranje.
  10.  

  11. Poboljšanja ne jamče oporavak. Međutim, ako ne provedete nikakva poboljšanja, praktički se ne možete ni imati oporavak.

 

Što smo naučili od prošlogodišnjeg velikog Googleovog ažuriranja ovog tipa?

 

  1. Oni koji su naporno radili na svojoj web lokaciji tijekom posljednjih godinu dana mogli bi primijetiti značajna poboljšanja u rangiranju na rezultatima pretraživanja.
  2.  

  3. Oni koji su zapustili svoje web lokacije primijetiti će da su nadmašeni stranicama s relevantnijim sadržajem.

Imajte na umu da će do kraja lipnja 2022. godine rangiranja na tražilici varirati.
Idealno vrijeme za analizu i poboljšanja je definitivno srpanj 2022.

S obzirom na to da imamo veliko iskustvo u SEO praksi, slobodno nam se obratite za detaljnu analizu i implementaciju poboljšanja vaše web lokacije.

 

Kontaktirajte nas